SALES !!! Livrare gratuită la comenzile de minim 300 lei - 10% reducere cod 10TRENDY

Termeni și condiții

Introducerea

Magazinul online operat pe Internet la adresa www.fashionfactory.ro este deținut de SC.LAVYCOS TOPJOB S.R.L., având sediul în Argeș, localitatea Mioveni Strada Radu cel Frumos, înmatriculată la Registrul Comerțului din București sub nr. J03/111/2012 având CUIRO29581955, Fashion Factory.

Clientul poate contacta entitatea care deține magazinul, astfel:

– printr-o linie de suport clienți pentru telefon mobil 0749587477

– prin e-mail la: [email protected]

– prin formularul de contact de pe website-ul magazinului online

– prin mesaj facebook sau instagram

– prin vizitarea magazinului Trendy din Mioveni – Argeș.

Reguli

Magazinul online poate fi folosit doar de către persoane care au cel puțin 18 ani.

Orice persoană sub vârsta de 18 ani poate folosi magazinul online numai cu acordul parinților sau tutorelui legal .

Orice persoană care se înregistrează și cumpără în magazinul online își furnizează datele personale și este de acord ca ele să fie prelucrate de Fashion Factory Romania în condițiile definite în Politica de Confidențialitate.

Pentru a confirma corectitudinea datelor  furnizate în procesul înregistrării în magazinul online, Clientul primește un e-mail cu solicitarea de a-și confirma datele.

Comenzi

Comenzile sunt acceptate prin www.fashionfactory.ro

Produsele din magazinul online sunt inscripționate în mod specific. Website-ul include informații despre caracteristicile produselor, prețurile lor, materialele din care sunt confecționate, măsuratorile și, cu aproximație, dacă acestea sunt disponibile în magazinele fizice.

Când comanda un produs, Clientul îl selectează într-o manieră specifică acelui produs, stabilind în particular mărimea acestuia, culoarea și, dacă este necesar, furnizând alte informații specifice precum și cantitatea de produse comandate.

Produse

Toate produsele oferite în magazinul online sunt în stoc.

Deși proprietarul magazinului se asigură permanent că toate produsele de pe website, marcate ca atare, sunt disponibile, pot exista situații excepționale (spre exemplu în cazul unor comenzi simultane; în cazul unor defecțiuni de ordin tehnic apărute în administrarea magazinului online etc.) în care un produs să fie totuși indisponibil, astfel incât comanda să nu poată fi acceptată. Într-un astfel de caz, Clientul va fi informat că nu s-a putut procesa comanda.

Fișa produsului include informații complete cu privire la gama de măsuri – măsurile indisponible sunt și ele listate dar sunt în mod clar marcate cu o altă culoare decât cea folosită pentru marimile disponibile și sunt barate. Un produs dintr-o mărime indisponibilă nu poate fi adăugat în coș dar poate fi adăugat pe lista de produse dorite.

Dacă un produs nu este disponibil în stocul depozitului sau comanda nu poate fi procesată din orice alt motiv, deși comanda a fost confirmată initial pe site, comanda va fi trimisă fără produsul lipsă sau anulată, nu avem posibilitatea de a inlocui produsele cu altele. Clientul va fi notificat prin e-mail de scurtarea comenzii sau anulare.

Livrarea

În momentul livrării de către noi a Comenzii către Curier veți primi o înștiințare în acest sens prin e-mail sau sms la adresa, respectiv numărul de telefon furnizate. În cazul în care din indiferent ce motive termenul de livrare arătat anterior nu va putea fi respectat, veți fi contactat prin e-mail și informat cu privire la termenul efectiv de livrare.

Pentru livrare veți fi contactat în prealabil de către Curier, căruia consimțiți să ii furnizăm datele dvs. de contact în acest scop. La primirea Comenzii veți prezenta un act de identitate valid și veți semna AWB-ul/bonul de primire.        

Plata

Pe baza datelor furnizate la înregistrarea Contului, proprietarul magazinului online va emite către Client factura în format electronic și o va trimite Clientului la adresa de e-mail furnizată de acesta. Clientul declară că înțelege și acceptă expres o astfel de modalitate de facturare.

Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura de efectuare a comenzii, respectiv:

În numerar, la livrarea coletului. Plata se face reprezentantului Curierului în momentul primirii coletului. Este indicat (dar nu obligatoriu) să aveți suma exactă de numerar.

Transfer bancar: F.F. acceptă transferuri rapide efectuate prin Stripe Payment în curând și PayPall. În cazul transferurilor rapide Stripe Payment, Clientul este în siguranță redirecționat către website-ul operatorului de plăți, și apoi, din website-ul operatorului de plăți către website-ul băncii selectate din listă, în vederea transferului banilor. Operațiunea de plată are loc între Client și operatorul de plăți selectat.

F.F. nu acceptă transferuri tradiționale, astfel încât Clientul nu va primi niciun număr de cont bancar în care să transfere banii, spre ex. prin mandat la un oficiu poștal.

Plata cu cardul: Clientul trebuie să dețină un card care îi permite să efectueze plăți online (Clientul trebuie să verifice cu banca emitentă a cardului în ce măsură acesta îndeplinește aceste cerințe). Plata cu cardul este efectuată prin intermediul Stripe Payment. Operațiunea de plată se realizează între Client și operatorul cardului Clientului.

Încheierea vânzării

1Informațiile disponibile pe website-ul www.fashionfactory.ro  nu constituie o ofertă în înțelesul Codului Civil, nu constituie un pre-contract sau alt angajament al F.F. față de Client.

Contractul de vânzare este considerat încheiat doar în momentul în care Clientul primește prin e-mail de la F.F. confirmarea Comenzii.

Transferul proprietății și al riscurilor asupra Produselor intervine la momentul livrării coletului conținând Produsele, sub condiția efectuării plății integrale a Prețului și taxelor de livrare.

Plângeri produse

Produsele care fac obiectul comercializării prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezintă defecte.  În cazul în care Produsele prezintă totuși defecte, F.F. va fi responsabil pentru acestea.

Clientul este rugat să acorde atenție culorilor Produselor și să ia în considerare faptul că, datorită setărilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale Produselor livrate pot prezenta diferențe față de ceea ce a afișat calculatorul/dispozitivul electronic al Clientului la momentul efectuării Comenzii. Aceste diferențe nu pot fi considerate neconformități.

În cazul în care Produsele prezintă defecte, constatate în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la livrare sau intervenite în perioada de garanție, stabilită conform legii române, Clientul se poate adresa cu o reclamație transmisă prin e-mail la adresa arătată la Secțiunea Contact sau prin poștă cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire la adresa arătată la aceeași secțiune și să returneze Produsele, conform procedurii arătate în acești Termeni și Condiții.

Plângerile trimise prin poștă trebuie să specifice cauzele acestora și informațiile necesare pentru a identifica comanda. Clientul poate de asemenea folosi pentru reclamație formularul ”plângere” pus la dispoziție pe website, completat online sau trimis prin e-mail/poștă cu confirmare de primire, iar produsele să fie returnate la adresa F.F.

F.F. asigură Clienților posibilitatea de a formula o plângere și de a returna produsele cu defecte prin curier pe costul lor. Pentru aceasta, Clientul trebuie să completeze formularul electronic de plângere (disponbil în panoul Clientului) cu detalii despre adresă, specificând locul de unde curierul trebuie să ridice transportul conținând produsele menționate în plângere.

F.F. va examina plângerea în 14 zile și va informa Clientul despre rezultat.

În cazul în care se constată reclamația Clientului ca fiind întemeiată, Produsele cu defecte vor fi înlocuite sau, în caz de imposibilitate de înlocuire, Clientului i se va restitui Prețul împreună cu taxele de livrare, în termen de 14 (paisprezece zile) de la soluționarea reclamației.

În cazul în care reclamația va fi considerată ca neîntemeiată, Clientului i se vor returna Produsele, pe costul acestuia, însoțite de o notă care explică faptul că plângerea a fost găsită neîntemeiată, fără vreo altă obligație din partea F.F..

 Despre soluționarea reclamației și soluția adoptată conform celor arătate anterior, Clientul va fi informat și prin e-mail, la adresa furnizată la înregistrarea utilizatorului.

 În caz de rambursare de către F.F. a Prețului și taxelor de livrare, se vor aplica în mod corespunzător prevederile secțiunii corespunzătoare din acești Termeni și Condiții.

Justiția

Acesti Termeni și Condiții, precum și Contractul se supun prevederilor legii române. În caz de dispute, acestea vor fi soluționate de instanța de judecată competentă de la sediul F.F., Utilizatorul/Clientul exprimându-și acordul în ceea ce privește această alegere de competență.